Summer forever

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag skulle vilja göra om det här lovet. Det har varit det bästa i hela mitt liv. Jag vet inte hur många blåmärken jag fått, hur många gånger jag klagat på mina högklackade skor, & gråtit på fyllan. Kommer sakna att sitta på Antons tak, åka till vattholma, sova hos Fia och sitta i stan på natten. Jag kommer sakna att träffa folk vart man än går, äta nattmat efter varje kväll man varit ute, springa på natten och träna tills man ramlar. Gå till stranden, cykla flera mil till Storvreta & att göra saker man får ångest för men som inte gör något eftersom det är sommar. Tack till alla som gjort min sommar perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0